17.4.09

10 Perkara yang Lelaki suke

Salam semua,ni nak kasi tips sikit la kt korang especially kt perempuan k..
nak berkongsi 10 perkara yang lelaki harapkan dari awak..

  1. Pandai dalam mengenakan pakaian.
  2. Penampilan/imej yang sesuai dengan citarasanya.
  3. Tak mudah naik angin!
  4. Wanita yang dapat menjalin hubungan rapat dengan ibu atau keluarganya.
  5. Sentiasa berada di sisinya saat duka dan gembira.
  6. Boleh dibawa berbincang dan memberi pendapat.
  7. Tak memperkecilkan kelemahan lelaki sebaliknya menerima seadanya diri lelaki tersebut!
  8. Tak mengharapkan lelaki dalam semua hal.
  9. Tak terlalu seksi dalam berpakaian.
  10. Pandai memasak. (Silalah belajar memasak!)
Dan banyak lagi perkara yang korang perlu ambil tahu untuk memikat hati lelaki ataupun mengekalkan hubungan dengan si dia.tapi 10 je aku bley bagi..yg lain korang kena peka sendiri la..adios!
[credit 2 Richie aka Dr.Cinta]

5 comments:

  1. no 10 tu tak bleh blah
    sape nak jadik pasangan hidup loq kene pandai masak
    kalau tak kene rejekkkkk

    loq pon pandai masak*

    ReplyDelete
  2. Hek eleh..jgn risau,adek aku pndai masak..hahaha

    ReplyDelete
  3. aku pndai masak maggi n masak air...

    klau bini aku xleh beat aku...mmg kne rejek ah...

    hahahahhaaa..

    ReplyDelete
  4. yes..
    adek zieyn pandai masak..
    bila nak kenalkan ngan elyass nih..
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. eh,loq dak tempah laa..Lol!

    ReplyDelete