30.12.08

2008>>>>2009


Cute je logo google (Malaysia) yg baru nih kan?
actually nih logo utk New year 2009..


Hee,berapa jam je lagi nk masuk taun 2009..

umur aku pn nk masuk 18 tahun..tua keh?oh!no..
Hm,actually aku xpuas lagi idop dlm taun nih..bnyak lg mende yg aku nk wut x terlaksana..
Ala,2009 kan ade..
oh!tidakss..Allah pun ade sebut "Demi masa,sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian,melainkan yg beriman dan yg beramal soleh"
surah Al-asr(demi masa)ayat 103..

Utk 2009,so ape persediaan korang?xde persediaan?alahai,xde matlamat idop..
klau nk imbaskan,mmg banyak peristiwa2 yg berlaku kt Malaysia time 2008 ni kan?
Antaranya,tanah runtuh kt Bukit Antarabangsa,kemalangan xyah ckp..hari2 berlaku kan?
Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh,
banjir kt penang,mne leh lupe sbab umah p.cik aku turut kena banjir tuh!Fuu,pnat gak angkot perabot2 sume naek tingkat ats,naseb umah dua tingkat,
klau x?lu pikeylah sndri..

Dan yg terbaru kemangkatan Almarhum DYMM
Yg Di Pertuan Besar Negeri Sembilan,Tuanku
Jaafar Ibni Almarhum Tuanku Abdul Rahman..Banyak lagi laa.
.
klau tngok plak dunia pada taun 2008.kematian 3 pengebom bali,then muka Bush yg xbrape nk encem tuh kena baling kasut oleh wartawan..cool je wartawan tuh!
i like u la dude..Ngee,,

klau nk tau ape lagi peristiwa2 yg berlaku kt 2008 ni,tngok kt Berita Harian..
memandangkan aku bkn la wartawan..Hehe


Hmm,nampaknye aku sambut Tahun Baru kt rumah jla..
mlm nih dok kt luar,tngok bunga api!!waa,bestnye..
ape brg la sambut kt umah jew..x happening laa..
ah,pe aku kesah...best pe suasana tenang sambil hirup udara segar..
dri berlingat,bersesak kt dataran merdeka smate2 nk tunggu jam 12.00 am
pe kes tah?Neway,aku xhalang pn..go ahead!asl korang hepy..ok?




No comments:

Post a Comment