28.12.08

Miss u like crazy!;(


Aku xpernah t'fikir yg 12 tahun je aku dpt mrase kasih-sayang seorang yg bername ibu,klau lah aku tau..sesaat,walau sedetik pn aku xkn lepaskan ibuku..Tp apakan daya,kasih Tuhan tu lbeh dri kasih ibu terhadap anaknya..kini baru aku faham..Sayangnya Allah pada org yg Dia cinta diberi ujian,kesusahan di dunia supaya di akhirat mereka dpt duduk di mahligai istana bersama Allah,alangkah indahnya bercinta dgn Allah,berbeza dgn cinta kpd manusia..manusia bercinta bagi barang,duit,jaga makan minum dan ape shaje la..tp Tuhan bg susah kt org yg die syg..agk pelik kan?tp disitu lah terdapat cinta Tuhan..sebab bila sakit,seorang hamba itu lebih bergantung pada Allah..klau kite tngok Para Nabi dan Rasul semua diuji dgn pelbagai ujian sehinggalah Allah mengangkat menjadi Ulul Azmi..disebalik ujian ade kenikmatan di hujungnya..Bestnye..mungkin ini pn ujian utkKu supaya redho dgn qada' dan qadar..But,i still miss u,still need u...xde sape yg bley menggantikan tempat ibuku..ilysm♥

No comments:

Post a Comment